Maria | May 11, 2021

Ferrari 488 GT Modificata je čisté GT3

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Závodné pravidlá, mlynček na mäso. Toto je traťový špeciál 488krát jedenásť. Ferrari to nazýva „prekročením limitov“. Hovoríme tomu „odtrhnutý z reťaze“. Takto vyzerá závodné Ferrari 488, ktoré nie je obmedzované žiadnymi zákonmi racionálneho vesmíru. Alebo hocijakej závodnej série. Vitajte v modeli 488 GT „Modificata“, ktorý znamená podľa výkladu Ferrari „koncept, ktorý boli vytvorený pre lepší výkon“. Je to kombináciou toho…

Závodné pravidlá, mlynček na mäso. Toto je traťový špeciál 488krát jedenásť.

https://www.topgear.com/car-news/motorsport/ferrari-488-gt-modificata-gt3-car-unleashed

Ferrari to nazýva „prekročením limitov“. Hovoríme tomu „odtrhnutý z reťaze“. Takto vyzerá závodné Ferrari 488, ktoré nie je obmedzované žiadnymi zákonmi racionálneho vesmíru. Alebo hocijakej závodnej série.

Vitajte v modeli 488 GT „Modificata“, ktorý znamená podľa výkladu Ferrari „koncept, ktorý boli vytvorený pre lepší výkon“. Je to kombináciou toho najlepšieho zo závodných špeciálov 488 GT3 a GTE bez ohľadu na akékoľvek zákonné limity.

https://www.topgear.com/car-news/motorsport/ferrari-488-gt-modificata-gt3-car-unleashed

Preto je 3,8-litrový twin-turbo motor V8 ošetrený „inovatívnymi riešeniami“ a agresívnejším „výkonným“ mapovaním. Výsledkom je niečo okolo 690 koní a to všetko „bez toho, aby bola ohrozená povestná spoľahlivosť Ferrari“. Stavím sa, že má dobrý zvuk. K dispozícii sú rôzne prevodové pomery a nasadenie spojky z uhlíkových vlákien, ktorá zvláda mimoriadny výkon.

Pretože je to moderné Ferrari, zohráva aerodynamika obrovskú úlohu. Sme si istí, že táto Modificata dostane úplne nové pre generovanie vysokého prítlaku, zatiaľ čo „posúva stred tlaku dopredu“. Rovnako ako GTE je celá karoséria vyrobená z uhlíkových vlákien, zatiaľ čo iba strecha a stĺpiky sú vyrobené z hliníka. Celkovo Ferrari tvrdí, že tento automobil generuje 1 000 kg prítlaku pri rýchlosti 230 km/h.

https://www.topgear.com/car-news/motorsport/ferrari-488-gt-modificata-gt3-car-unleashed

Nastavenie zavesenia má z verzie 488 GTE, nastavenie ABS z GT3 Evo a nové brzdy od Brembo so strmeňmi s nízkym zvyškovým krútiacim momentom. Štandardne sú k dispozícii V-Box, dátová telemetria od spoločnosti Bosch, zadná kamera s vysokým rozlíšením, skutočné sedadlo pre spolujazdca a riadenie tlaku v pneumatikách. Prirodzene si svoju Modificatu môžete tiež prispôsobiť, pretože ide o moderné Ferrari.

Iba tí vodiči, ktorí nedávno pretekali s autom Ferrari v súťaži Competizioni GT alebo Club Competizioni GT, majú možnosť zabezpečiť si jedno z týchto limitovaných vozidiel. V akom počte budú limitované zatiaľ nevieme. Ale ako sme uviedli na úvod je to Ferrari odtrhnuté z reťaze. 

advertisement