Žiadne veľké prekvapenia (prepáčte). Maserati zapája (prepáčte) pohonné ústrojenstvo Ghibli do svojho SUV

Toto nie je elektrifikované Maserati, na ktoré ste čakali, prepáčte. Pravdepodobne by to bol model MC20 EV, o ktorom sme si istí, že dorazí niekedy v priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov. Držíme palce.

Toto je každopádne nové Levante Hybrid – jediné SUV Maserati (zatiaľ) s mierne aktualizovaným vzhľadom a hnacím ústrojenstvom z nedávno predstaveného modelu Ghibli Hybrid . Znamená to, že 2,0-litrový štvorvalcový preplňovaný benzínový motor Alfa Romeo kombinovaný s 48V mild-hybridným systémom s výkonom 330 koní a krútiacim momentom 332 libier ft.

Neexistuje žiadny elektromotor, iba malá batéria s hybridným systémom pozostávajúcim z eBoosteru, ktorý pri nízkych otáčkach nahrádza turbo, a generátora pásu, ktorý slúži ako alternátor. Maserati tvrdí, že štvorvalec je o 24 kg ľahší ako jeho V6, ale vďaka mild-hybridnému asistenčnému systému poskytuje rovnaký pocit a výkon.

Na rozdiel od modelu Ghibli má Levante pohon všetkých kolies, hoci 100% krútiaceho momentu je možné prenášať na zadné kolesá, pričom v prípade potreby je k dispozícii 50% vpredu. Šprint z 0 na 100 km / h sa zvládne za 6,0 sekundy a v porovnaní s modelom V6 sa zaznamenal pokles emisií o 20%. Sila. A Maserati sa snaží poukázať na to, že Levante Hybrid nemá žiadnu formu umelého zvuku motora.

Mierny facelift pre rok 2021 so sebou prináša novú masku chladiča, nové zadné svetlá v štýle bumerangu a nový systém infotainmentu s 8,4-palcovým displejom. K dispozícii je tiež nová výbava GT s dostatkom chrómu a nové modely Hybrid dostanú modré akcenty a prešívanie.

Čo si myslíme, ľudia?
Zdroj: TopGear