Maria | April 23, 2021

Zoznámte sa s novým Maserati Levante Hybrid

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Žiadne veľké prekvapenia (prepáčte). Maserati zapája (prepáčte) pohonné ústrojenstvo Ghibli do svojho SUV Toto nie je elektrifikované Maserati, na ktoré ste čakali, prepáčte. Pravdepodobne by to bol model MC20 EV, o ktorom sme si istí, že dorazí niekedy v priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov. Držíme palce. Toto je každopádne nové Levante Hybrid – jediné SUV Maserati (zatiaľ) s mierne…

Žiadne veľké prekvapenia (prepáčte). Maserati zapája (prepáčte) pohonné ústrojenstvo Ghibli do svojho SUV

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/meet-new-maserati-levante-hybrid

Toto nie je elektrifikované Maserati, na ktoré ste čakali, prepáčte. Pravdepodobne by to bol model MC20 EV, o ktorom sme si istí, že dorazí niekedy v priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov. Držíme palce.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/meet-new-maserati-levante-hybrid

Toto je každopádne nové Levante Hybrid – jediné SUV Maserati (zatiaľ) s mierne aktualizovaným vzhľadom a hnacím ústrojenstvom z nedávno predstaveného modelu Ghibli Hybrid . Znamená to, že 2,0-litrový štvorvalcový preplňovaný benzínový motor Alfa Romeo kombinovaný s 48V mild-hybridným systémom s výkonom 330 koní a krútiacim momentom 332 libier ft.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/meet-new-maserati-levante-hybrid

Neexistuje žiadny elektromotor, iba malá batéria s hybridným systémom pozostávajúcim z eBoosteru, ktorý pri nízkych otáčkach nahrádza turbo, a generátora pásu, ktorý slúži ako alternátor. Maserati tvrdí, že štvorvalec je o 24 kg ľahší ako jeho V6, ale vďaka mild-hybridnému asistenčnému systému poskytuje rovnaký pocit a výkon.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/meet-new-maserati-levante-hybrid

Na rozdiel od modelu Ghibli má Levante pohon všetkých kolies, hoci 100% krútiaceho momentu je možné prenášať na zadné kolesá, pričom v prípade potreby je k dispozícii 50% vpredu. Šprint z 0 na 100 km / h sa zvládne za 6,0 sekundy a v porovnaní s modelom V6 sa zaznamenal pokles emisií o 20%. Sila. A Maserati sa snaží poukázať na to, že Levante Hybrid nemá žiadnu formu umelého zvuku motora.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/meet-new-maserati-levante-hybrid

Mierny facelift pre rok 2021 so sebou prináša novú masku chladiča, nové zadné svetlá v štýle bumerangu a nový systém infotainmentu s 8,4-palcovým displejom. K dispozícii je tiež nová výbava GT s dostatkom chrómu a nové modely Hybrid dostanú modré akcenty a prešívanie.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/meet-new-maserati-levante-hybrid

Čo si myslíme, ľudia?

Zdroj: TopGear

advertisement