Nová ECU je len prvým z mnohých dielov Golfu R, ktoré ABT ponúkne. Nadšený?

Vyzdvihli ste si svoj úplne nový Mk8 Golf R, ale ste trochu sklamaní z výkonu 316 k,
krútiaceho momentu 310 libier a času 4,7 s pri akcelerácii 0 – 100 km/h? Ten posledný údaj je
pravdepodobne aj tak podhodnotený, vzhľadom na to, že sme starý Golf R DSG načasovali na
4,5 s.
Napriek tomu, ak máte pocit, že musíte ísť ešte rýchlejšie, je tu spoločnosť ABT, ktorá vám
pomôže. Jeho nová jednotka ABT Engine Control môže byť teraz prispôsobená pre
ktorýkoľvek z rýchlych Golfov (dokonca aj GTD) a v špičkovej verzii R znamená výkon 379
koní a krútiaci moment 325 libier. Určite to nie je zanedbateľná vzpruha.

ABT hovorí, že čoskoro ponúkne ešte športovejšie odpruženie a na mieru vyrobený výfukový
systém pre model Mk8 R, ktorý tiež dostane na výber nové 19- alebo 20-palcové kolesá. Aj
na zadnom trojštvrťovom paneli je dosť úhľadná malá grafika, že?

S podobným riadiacim modulom namontovaným na GTD sa jeho výkon zvyšuje z 197 k a
krútiaceho momentu 295 libier na 227 k a 325 libier.
Myšlienky, internet?
Zdroj: TopGear