Jedno z obľúbených áut TG dostáva poriadny off-roadový upgrade

Spoločnosť s názvom delta4x4 sa rozhodla, že to, čo Suzuki Jimny skutočne potrebuje, nie je
novší, efektívnejší motor alebo lepšie správanie na ceste alebo elektrifikácia alebo viac
pohodlia alebo čokoľvek z týchto svetských vecí. Rozhodli sa pre niečo trochu viac… heavy
metal.
Portálové nápravy. Švajčiarska spoločnosť je hrdá na „výnimočné a neobvyklé premeny“
a modernizovala teda malý počet modelov Jimny s technológiou, ktorú v poslednej dobe
preslávilo G 4×4 druhú.

Hlavnou výhodou portálových náprav je oveľa väčšia svetlá výška – nápravové trubky a
náboje sú namontované vyššie ako je stred kolies. Teda väčšia svetlá výška. A vyššia svetlá
výška poskytuje celkom zrejmé výhody, ak máte radi extrémnu jazdu. Na prednej časti tohto
Jimny je skutočne priskrutkovaný navijak schopný utiahnuť 3 tony.
Jimny od spoločnosti Delta má 100% uzávierky diferenciálu pre prednú a zadnú nápravu
spolu so zdvihom karosérie o 4 cm pomocou nastaviteľných tlmičov spojených s technológiou
diaľkového zásobníka.
Aj kolesá sú masívne: 18-palcové predmety obuté do terénnych pneumatík Cooper. Osemnástky! Kolesá sú dokonca vybavené vymeniteľnými súčiastkami, ktoré chránia pred poškodením v teréne. A obrubníkmi. Vždy si dávajte pozor na obrubníky.

Nové nápravy, tlmiče a kolesá zvyšujú svetlú výšku malého Jimny o neuveriteľných 40 cm
pod diferenciálmi, a napriek tomu sme informovaní, že má celkovú výšku 1,8 m – o 75 mm
viac ako bežný Jimny.
Vyrobí sa ich len dvanásť – prvé autá sú už skutočne predané – a je homologovaný pre
Švajčiarsko a Nemecko. Ceny začínajú na 56 000 EUR a stúpajú na 65 000 EUR za ten s
uzávermi diferenciálu.
Zdroj: TopGear