
Jeho akcelerácia nie je celkom na úrovni nadchádzajúcej Tesly Roadster, ale je jej dosť blízko.
Porsche 935 s bodykitom od Kremer boli veľmi úspešné vo vytrvalostných sériách zo 70. a 80. rokoch a získali si pomerne dobré meno. Mali šesťvalcové motory s monštruóznymi turbami, ktoré dopomáhali vyprodukovať výkon v podobe viac ako 800 koní, avšak aj napriek tomu nedokázali akcelerovať tak rýchlo, ako to dokáže táto plne elektrická moderná interpretácia tohto vzorca.

https://autos.yahoo.com/bisimoto-electric-porsche-911-brutal-211505574.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAHQPErwsExENGNBrkI5xsEYCYnqyFl-tgojZWPF7ZAZUDKnmSeh7QJjQ2jNweq9LidmEdERKRUmCFcBNGihB4_A6Id56OyUFF3wroviMJF2wUw8xhM8M7cJeMp1G5MtzFA7RHo0B4-A_6VikgY4v-ds8hC6kYho-0o5JYOz0XojS
Tento projekt , ktorý vytvoril Bisimoto, sme už v skutočnosti podrobili testu, avšak teraz už je k dispozícii aj video z testu, ktorá má omnoho väčšiu výpovednú hodnot vďaka Hooniganu. Takže počujeme správne keď sa pýtate na detaily?
Výkon je na úrovni necelých 640 koní (475 kW), pričom celý je posielaný na veľmi široké zadné kolesá; ovládač motora je vyrobený špeciálne na zákazku Jasonom Hughesom, zatiaľ čo batéria s kapacitou 32 kWh pozostáva z lítium-iónových článkov od spoločnosti LG Chem. A keďže auto váži iba 2 681 libier (1 216 kg), šprintuje z nuly na 100 za 2 sekundy.
Je to vysoko nepraktický prostriedok na prepravu po meste keďže nie je vôbec komfortný a nemá žiadne vychytávky. Je to skutočne závodné auto, hoci elektrické, takže jeho prirodzeným prostredím je pretekárska trať, na ktorej by len málo vozidiel, pokiaľ vôbec nejaké, s ním mohlo skutočne držať krok (na rovinkách alebo v zákrutách).
Video: https://www.youtube.com/watch?v=EA3_q88UAZ0
Zdroj: insideevs.com