Maria | September 9, 2021

Tieto dve súpravy karosérie pre Porsche Taycan od spoločnostiRevoZport sú vražedné

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
RevoZport si za extrémnu súpravu GTZ účtuje 15 000 dolárov a za menej agresívnuRevoluzione 12 000 dolárov Ako prvý, plne elektrický model Porsche v modernej ére, Taycan v aktuálnom rade značkyjasne vyniká. Niektorí ľudia by však chceli na svojom Taycane dizajn, ktorý by bol viac inšpirovanýmotoršportom, a tu prichádza na rad tuningová spoločnosť RevoZport so…

RevoZport si za extrémnu súpravu GTZ účtuje 15 000 dolárov a za menej agresívnu
Revoluzione 12 000 dolárov

https://insideevs.com/photo/6074629/porsche-taycan-gtz-by-revozport-4/

Ako prvý, plne elektrický model Porsche v modernej ére, Taycan v aktuálnom rade značky
jasne vyniká.


Niektorí ľudia by však chceli na svojom Taycane dizajn, ktorý by bol viac inšpirovaný
motoršportom, a tu prichádza na rad tuningová spoločnosť RevoZport so svojimi dvoma
novými radikálnymi súpravami karosérie.


Spoločnosť so sídlom v Hongkongu ponúka ukážky súprav Taycan GTZ a Taycan
Revoluzione, ktoré, zdá sa, dodávajú EV Porsche oveľa odvážnejší prístup, aby zodpovedal
jeho šialenému výkonu (aspoň vo verziách Turbo a Turbo S).

https://insideevs.com/photo/6074627/porsche-taycan-gtz-by-revozport-1/

Počnúc balíkom GTZ ho RevoZport nazýva „ verzia Taycan GT3 RS “ a má to svoj
význam. Aerokit Taycan GTZ je vybavený spojlerom GT inšpirovaným 992 GT3 a
mohutným zadným difúzorom podobným tomu na modeli 918 Spyder.


Vpredu je ostrý rozdeľovač, bočné lopatky a kryty nárazníkov a môžete ho mať s voliteľnými
22-palcovými turbínovými kolesami.

Balenie obsahuje aj bočné prahy a zadné
nárazníky.

Vylepšenie vášho Taycanu týmto balíkom pozostávajúcim z dielov z uhlíkových
vlákien vás bude stáť 15 000 dolárov.

https://insideevs.com/photo/6074632/porsche-taycan-revoluzione-by-revozport-3/

Za 12 000 dolárov je súprava Revoluzione o niečo dostupnejšia, ale aj menej extrémna. Má
rovnaký predný rozdeľovač, ale s menšími bočnými čepeľami, rovnakými prieduchmi a
bočnými prahmi, ako aj rovnakým zadným krídlom.

Veľkou zmenou vzadu je zdržanlivejší
difúzor, ktorý nevysúva lopatky do strán. Všetky diely sú tiež vyrobené z uhlíkových vlákien.

https://insideevs.com/photo/6074635/porsche-taycan-revoluzione-by-revozport-6/

V oboch prípadoch RevoZport tvrdí, že aero vylepšenia poskytujú extra prítlak s vyváženým
rozložením vpredu a vzadu. Menej agresívne aero modelu Revoluzione sa však údajne vyhýba
„kompromitácii dojazdu z príliš veľkej hmotnosti prítlakuI.”


To je nepriamy spôsob ako povedať, že súprava GTZ výrazne ovplyvňuje dojazd, aj keď
spoločnosť neposkytla konkrétne čísla.


Zdroj: InsideEVs

advertisement