RevoZport si za extrémnu súpravu GTZ účtuje 15 000 dolárov a za menej agresívnu
Revoluzione 12 000 dolárov

Ako prvý, plne elektrický model Porsche v modernej ére, Taycan v aktuálnom rade značky
jasne vyniká.
Niektorí ľudia by však chceli na svojom Taycane dizajn, ktorý by bol viac inšpirovaný
motoršportom, a tu prichádza na rad tuningová spoločnosť RevoZport so svojimi dvoma
novými radikálnymi súpravami karosérie.
Spoločnosť so sídlom v Hongkongu ponúka ukážky súprav Taycan GTZ a Taycan
Revoluzione, ktoré, zdá sa, dodávajú EV Porsche oveľa odvážnejší prístup, aby zodpovedal
jeho šialenému výkonu (aspoň vo verziách Turbo a Turbo S).

Počnúc balíkom GTZ ho RevoZport nazýva „ verzia Taycan GT3 RS “ a má to svoj
význam. Aerokit Taycan GTZ je vybavený spojlerom GT inšpirovaným 992 GT3 a
mohutným zadným difúzorom podobným tomu na modeli 918 Spyder.
Vpredu je ostrý rozdeľovač, bočné lopatky a kryty nárazníkov a môžete ho mať s voliteľnými
22-palcovými turbínovými kolesami.
Balenie obsahuje aj bočné prahy a zadné
nárazníky.
Vylepšenie vášho Taycanu týmto balíkom pozostávajúcim z dielov z uhlíkových
vlákien vás bude stáť 15 000 dolárov.

Za 12 000 dolárov je súprava Revoluzione o niečo dostupnejšia, ale aj menej extrémna. Má
rovnaký predný rozdeľovač, ale s menšími bočnými čepeľami, rovnakými prieduchmi a
bočnými prahmi, ako aj rovnakým zadným krídlom.
Veľkou zmenou vzadu je zdržanlivejší
difúzor, ktorý nevysúva lopatky do strán. Všetky diely sú tiež vyrobené z uhlíkových vlákien.

V oboch prípadoch RevoZport tvrdí, že aero vylepšenia poskytujú extra prítlak s vyváženým
rozložením vpredu a vzadu. Menej agresívne aero modelu Revoluzione sa však údajne vyhýba
„kompromitácii dojazdu z príliš veľkej hmotnosti prítlakuI.”
To je nepriamy spôsob ako povedať, že súprava GTZ výrazne ovplyvňuje dojazd, aj keď
spoločnosť neposkytla konkrétne čísla.
Zdroj: InsideEVs