Maria | August 26, 2020

Nové Porsche Panamera má odteraz verziu Turbo S.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Spoločnosť Porsche vynovila svoj super sedan a urobila ho ešte rýchlejším. Poďme si predstaviť nový rad modelov faceliftovaného modelu Porsche Panamera. Hlboký nádych; teraz sú tu Panamera, Panamera 4, Panamera 4 Executive, Panamera 4 Sport Turismo, Panamera GTS, Panamera GTS Sport Turismo, Panamera Turbo S, Panamera Turbo S Executive, Panamera Turbo S Sport Turismo, Panamera 4S E-Hybrid, Panamera…

Spoločnosť Porsche vynovila svoj super sedan a urobila ho ešte rýchlejším.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

Poďme si predstaviť nový rad modelov faceliftovaného modelu Porsche Panamera. Hlboký nádych; teraz sú tu Panamera, Panamera 4, Panamera 4 Executive, Panamera 4 Sport Turismo, Panamera GTS, Panamera GTS Sport Turismo, Panamera Turbo S, Panamera Turbo S Executive, Panamera Turbo S Sport Turismo, Panamera 4S E-Hybrid, Panamera 4S E- Hybrid Executive a Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo. Krik.

Začnime tým najzaujímavejším z celého radu – novo pomenované Turbo S je ešte rýchlejšou verziou predchádzajúceho Turba, pričom výkon z motoru V8 s dvoma turbami a objemom 4,0 litra stúpol z 542 koní a krútiaceho momentu 770 Nm na ohromujúcich 621 koní a 820 Nm.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

Zrýchlenie na 100 kilometrov za hodinu teraz trvá len 3,1 sekundy a najvyššia rýchlosť je až 315 km/h. Rýchle nie? Spoločnosť Porsche už dokázala, že je veľmi rýchla – pamätáte na jej rekord Nurburgringu z minulého týždňa 7 m 29,81 s? Tento bol stanovený v špičkovej verzii Turbo S s aktualizovaným vzduchovým pružením a novo optimalizovaným systémom vektorovania krútiaceho momentu. Zo skutočnosti, že môžete mať jeden v prevedení kombi (Sport Turismo) alebo s dlhým rázvorom (Executive), sa nám točí hlava.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

A teraz na úplný začiatok celého portfólia. Nova Panamera a Panamera 4 sú vybavené rovnakým 2,9-litrovým twin-turbo motorom V6, tak ako tomu bolo predtým, s rovnakým výkonom 325 koní a krútiacim momentom 450 Nm. To znamená, že výkonnostné údaje zostávajú rovnaké, ale podvozok a ovládacie systémy boli prepracované tak, aby poskytovali „športový a zároveň pohodlný pocit z jazdy“. Ceny budú začínať od 77 500 eur pre verziu s pohonom zadných kolies.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

Nad touto verziou stojí plug-in model Panamera 4S E-Hybrid s cenovkou 112 000 eur a s 2,9-litrovým twin-turbo motorom V6 a 100 kW elektrickým motorom integrovaným do osemstupňovej dvojspojkovej prevodovky PDK s celkovým výkonom 552 koní a 750 Nm krútiaceho momentu. So štandardným balíkom Sport Chrono to zvládne z 0 na 100 km / h za 3,7 s a – vďaka väčšej 17,9 kWh batérii – sa dojazd v elektrickom móde zvýši na viac ako 53 kilometrov.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

Napokon, tesne pod verziou Turbo S, je model GTS s motorom V8 s výkonom 473 koní a 620 Nm za ​​výhodnú počiatočnú cenu 119 000 EUR v predajni. Pre porovnanie, Turbo S začína na cenovke 150 000 EUR. Fuj.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

Vyzerá fantasticky, však? Najmä v podobe Sport Turismo s prepracovaným predným nárazníkom a tými veľkými otvormi pre nasávanie vzduchu. Panamera určite dospela. K dispozícii sú tiež tri nové 20– a 21-palcové disky kolies, takže kupujúci si môžu vybrať z 10 rôznych možností.

https://www.topgear.com/car-news/hybrid/new-porsche-panamera-now-has-turbo-s-version

Takže, čo si myslíme, kolegovia internetisti? Nová Panamera Turbo S alebo AMG GT 4dv. S?

Zdroj: TopGear

advertisement