
Keď minulú zimu boli dni naozaj krátke a nastalo zúfalstvo pred očkovaním, dostalo sa mi vítanej úľavy v podobe modelu Mercedes-Benz E450 Cabriolet 2021. Môžete to nazvať naturopatia, ale v temných dňoch, keď sa Pfizer a Moderna ľudovo dohovorili, si kabriolet prišiel zahrať na záhradu v Mexickom zálive, práve včas na lyrické 40-stupňové dni, ktoré zjavne vzdorujú zime.

Kabriolet prišiel práve včas, aby mi dal druhý spoločensky sa vzďaľujúci vietor a druhý výstrel v prerušenom lete roku 2020. Tu vyliečil moje sezónne blues – a kde bolo treba jeho vlastné riešenie.

Hit: Mild-hybrid funguje hladko.
Tento kabriolet s pohonom všetkých kolies poháňa 3,0-litrový turbo 6 valec s výkonom 362 hp a 9-stupňový automat bez námahy. Nebol som presvedčený, že prechod na hnacie ústrojenstvo urobí pre triedu E veľa, ale nová rodina radových motorov šíri krútiaci moment tak hladko ako speculoos a jeho mild-hybridný systém mu poskytuje nenáročný výkon v nízkych otáčkach a vynikajúci dojazd pre jeho veľkosť.

Nedostatok: Miesta na zadných sedadlách je málo.
Strávili sme dni na multi-nastaviteľných chladených predných sedadlách Cabrio; sú fantastické. Zadné sedadlo už také fantastické nie sú. Dvaja dospelí vkĺzli na zadné sedadlo kabrioletu, ale ani jeden si to nechcel zopakovať. Cestujúcim strednej veľkosti sa bude dobre hodiť na krátke jazdy počas západov slnka po pobrežnej ceste, ale na trojhodinovú spiatočnú cestu do Costca si budete chcieť požičať priateľovo SUV.

Hit: Vzhľad.
Stredne veľký kabriolet a kupé vyleštil svoje tvary do dokonalosti. Kabína E450 zapadá do stánku s grilom a na predvádzacie miesto pred klubom. Najlepšie to zapadá do prázdnej jazdy v prednej časti zálivu, kde tempo udržujú iba vzácne vtáky a jemný vánok. S mriežkou s diamantmi, ostrým obočím LED a štýlovými kolesami AMG Line je profil kabrioletu E450 jediným dobrým a prijateľným spôsobom.

Nedostatok: Touchpady na volante a obrazovky na palubnej doske.
Medzi nami žijú nenávistníci a hovoria, že dotykové obrazovky a touchpady im na volante E450 chýbajú. Boli príliš malé alebo príliš lacné alebo príliš citlivé alebo niečo iné, čo sme počuli, ale nevstrebali. Iste, môžu mať chyby – ale chyby nie sú vždy fatálne. V mojom prípade testera kabrioletu bol vzhľad displejov v štýle Insignia vyvážený drevom s otvorenými pórmi a červeno-čiernou kožou.

Hit: „Hej, Mercedes.“
E450-ke neprekáža, že je dievčaťom s hollabackom. Povedzte „Hej, Mercedes“ a reaguje na množstvo príkazov v prirodzenom jazyku, ktoré môžu meniť zvukové funkcie, nájsť váš obľúbený podcast, zvoliť novú trasu okolo premávky spôsobenej paralytickými hurikánmi a nájsť kaviareň s posedením na terase.

Hit: Sklápací mechanizmus.
Elektricky sklopná strecha môže zmiznúť za 20 sekúnd a pri rýchlosti až 50 km/h, ale E450 Cabriolet má tiež štandardne kožu odrážajúcu slnko, vetracie otvory na krk Airscarf a veterný deflektor.


Hit: V kontakte s bezpečnosťou.
E450 Cabrio má štandardné automatické núdzové brzdenie, monitory mŕtveho uhla, kamerový systém s priestorovým pohľadom a automatický parkovací asistent. Ten prišiel tiež s balíkom Driver Assistance Package s adaptívnym tempomatom, ktorý znižuje rýchlosť v zákrutách, rozpoznávaním dopravných značiek, ktoré upravuje rýchlosť tempomatu, aktívnym ovládaním jazdného pruhu a automatickou zmenou jazdného pruhu po klepnutí na páčku smerových svetiel. Systémy Benz patria od svojho uvedenia k najlepším a ich plynulé a precízne správanie sa v doplnkovej podobe umožňuje vodičom vziať si chvíľku oddychu počas šoférovania.

Hit: Je dobre zásobený.
Model E450 sa štandardne dodáva s navigáciou, Apple CarPlay a Android Auto, bezdrôtovým nabíjaním smartfónov, vyhrievanými prednými sedadlami, nádherným zvukom Burmester a 18-palcovými zliatinovými diskami s celoročnými pneumatikami. Ak chcete, môžete pridať obloženie AMG Line, ale nenechajte si ujsť chladené predné sedadlá s viacerými krivkami alebo obklady s nízkym leskom.

2021 Mercedes-Benz E450 4Matic Cabriolet
Základná cena : 75 500 dolárov vrátane miesta určenia
Cena testeru : 86 320 dolárov vrátane stylingového balíka AMG Line, pokrokového bezpečnostného vybavenia, head-up displeja a chladených predných sedadiel s viacerými kontúrami
Pohon : 362 hp mild-hybridný 3,0-litrový turbo 6-valec, 9-stupňový automat, Pohon všetkých kolies
Úspora paliva podľa EPA : 10,2 l/100 km v meste, 7,8 l//100 km na diaľnici, 9,4 l/100 km kombinovaná spotreba
Výhody: Výnimočné pohodlie na predných sedadlách, plynulosť pohonnej jednotky, jazda bez strechy, špičkový ozvučovací systém a rozpoznávanie hlasu
Nedostatky: Malý priestor na nohy na zadných sedadlách, citlivosť touchpadu na volante
Zdroj: Motorauthority