Tento výkon je takmer rovnaký ako bežná M4

2022 BMW 2 Series Coupe, a to najmä v prevedení M240 so sebou nesie kontroverzný návrh
napriek tomu, že má ladvinky normálnej veľkosti. Ak máte problém s jeho dizajnom, stavte
sa, že dizajnér BMW vám môže vysvetliť myšlienku tohto štýlu.
Nech už je to akokoľvek, nemôžeme poprieť, že najhorúcejšia Dvojka – aspoň do príchodu
novej M2 – má schopnosti na to, aby dokázalo svoju hodnotu. Ak však 382 koní (285
kilowattov) a 500 Newtonmetrov nestačí, Manhart práve oznámil svoj najnovší projekt na
kupé radu 2: Manhart MH2 450.
S vyladením MHtronik Powerbox a modernizáciou výfukového systému z nehrdzavejúcej
ocele Manhart zvýšil čísla na 444 k (327 kW) a krútiaci moment 650 Nm. Za zmienku stojí,
že MH2 450 takmer prekročilo hranicu M4 z hľadiska celkového výkonu, pričom
kontroverzné BMW M4 produkovalo 473 k (353 kW) a krútiaci moment 550 Nm. A áno,
MH2 450 sa po stránke ťažnej sily vyrovná výkonnejšej M4 Competition.

Medzi ďalšie vylepšenia výkonu patrí nová súprava pružín na zníženie a funkcia klapky
výfuku, spolu s náhradnými trubicami OPF-Delete z nehrdzavejúcej ocele, odstraňovačom
OPF/GPF, zvodom bez katalyzátora a športovým zvodom s 200-článkovým katalyzátorom.
Ako by ste očakávali, Manhart neskončil s výkonnostnými vylepšeniami pre svoju MH2 450.
Nemecký úpravca vybavil auto 20-palcovými ráfikmi od Concave One, ktoré zvýrazňujú
ozdobné pruhy Manhart v rôznych polohách A samozrejme, široká škála možností súprav z
uhlíkových vlákien pre prednú a zadnú časť nemeckého kupé.
Manhart nezverejnil cenu svojho MH2 450, ale vzhľadom na množstvo tu uvedených
vylepšení nečakajte, že bude lacné.
Zdroj: Motor1