Maria | July 16, 2021

Bugatti EV nebude Rimac Nevera s iným znakom, ICE má stálebudúcnosť

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Prichádza aj hybridné Bugatti a bude to viac než len elektrifikovaný Chiron. Čo je pravdepodobne najväčšou novinkou tohto roku v automobilovom priemysle, sú Bugattia Rimac v súčinnosti s vývojom hyperautomobilov novej generácie. Hlavné zameranie budena elektrifikáciu, ale značka v Molsheime tak skoro neopustí spaľovací motor. BudúceBugatti bude viac ako jednoduchý prípad rebadgingu modelu Nevera, pretože…

Prichádza aj hybridné Bugatti a bude to viac než len elektrifikovaný Chiron.

https://www.motor1.com/photo/5862495/rimac-nevera/

Čo je pravdepodobne najväčšou novinkou tohto roku v automobilovom priemysle, sú Bugatti
a Rimac v súčinnosti s vývojom hyperautomobilov novej generácie. Hlavné zameranie bude
na elektrifikáciu, ale značka v Molsheime tak skoro neopustí spaľovací motor. Budúce
Bugatti bude viac ako jednoduchý prípad rebadgingu modelu Nevera, pretože ikonická
francúzska značka bude mať skôr vlastné modely ako nový model Rimac.


Generálny riaditeľ spoločného podniku Mate Rimac sa zaviazal, že z prvého elektrického
Bugatti urobí samostatný produkt vyvinutý od základov: „Niektorí ľudia očakávajú, že by sa
mohlo stať, že vezmeme Neveru, vyrazíme na ňu logo Bugatti a nazveme to Bugatti. To sa
nestane. To nebudeme robiť. Som automobilový nadšenec a hoci samozrejme chceme robiť
ziskovú spoločnosť, nebudeme iba recyklovať to, čo máme.“

https://www.motor1.com/photo/5862495/rimac-nevera/

Prvé Bugatti, ktoré sa zbaví ICE, budú predstavené pred koncom desaťročia, keď bude
samostatný model používať „silne hybridizovaný“ spaľovací motor. Nie je jasné, či si
čiastočne elektrifikované vozidlo udrží motor Ch16 so štyrmi turbami s objemom 8,0 litra
W16 alebo sa zmenší na menší motor.


Zmeny, ktorými Bugatti prechádza, presahujú hybridné a EV pohonné riešenia, pretože rad
konečne vyrastie nad rámec súčasnej stratégie pre jediný model. Mate Rimac tvrdí, že tieto
nové prírastky „nie sú iba hyperautá“, a hoci nezverejnil ich totožnosť, chorvátsky podnikateľ
spomenul aj to, že budú „iné“ a „veľmi vzrušujúce“.


Bugatti sa zatiaľ sústreďuje na výrobu Chironu, aby dokončilo produkciu 500 –
exemplárového automobilu. Exemplár s číslom 300 bol zostavený začiatkom tohto roka, čo
znamená, že spoločnosť má ešte dlhú cestu k predaju a výrobe zostávajúcich automobilov. Na
ceste pravdepodobne budú ďalšie špeciálne vydania, ktoré prilákajú bohatých zákazníkov,
ktorí hľadajú dokonalý zážitok automobilu s motorom ICE predtým, ako sa ujme
elektrifikácie.


Zdroj: Motor1

advertisement