Maria | June 28, 2021

Brabus nasadil masívne krídlo na G-Wagen

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Brabus 900 Rocket tiež dosahuje výkon 887 koní a krútiaci moment 774 libier ft. Túžimepo ňom Konečne niekto počúval. A už aj nastal čas. Už veky hovoríme, že plnotučná AMG verziatriedy Merc skutočne potrebuje výkon 887 koní, širší bodykit, 24-palcové kolesá, veľauhlíkových vlákien a mohutný zadný spojler *Nikdy sme to nepovedali. Toto je každopádne Brabus…

Brabus 900 Rocket tiež dosahuje výkon 887 koní a krútiaci moment 774 libier ft. Túžime
po ňom

Brabus Rocket 900 Mercedes AMG G-Class
https://www.topgear.com/car-news/modified/brabus-has-put-massive-wing-g-wagen

Konečne niekto počúval. A už aj nastal čas. Už veky hovoríme, že plnotučná AMG verzia
triedy Merc skutočne potrebuje výkon 887 koní, širší bodykit, 24-palcové kolesá, veľa
uhlíkových vlákien a mohutný zadný spojler

*Nikdy sme to nepovedali.


Toto je každopádne Brabus 900 Rocket, ktorý má 887 koní, širší bodykit, 24-palcové kolesá,
veľa uhlíkových vlákien a mohutný zadný spojler.


Vyrobí sa iba 25 exemplárov rakety založenej na G-Wagene, z ktorých každý stojí pred
zdanením 480 059 EUR (asi 411 000 GBP). Au.


Na zdôvodnenie ceny, tuner na základe Bottropu vyvrtá štandardný motor V8 s objemom 4,0
litra V na 4,5 litra a potom namontuje kované vnútorné prvky a dve turbá s vyšším
výkonom. Výsledkom je spomínaných 887 koní a krútiaci moment, ktorý je elektronicky
obmedzený na 774 libier ft.


Úprimne povedané, absurdné množstvo energie znamená, že rýchlosť 0 – 100 km/h je
vyexpedovaná za 3,7 sekundy a maximálna rýchlosť je z dôvodu ochrany pneumatík
obmedzená na 280 km/h. Pravdepodobne múdre vzhľadom na to, že raketa váži cez 2,5
tony. Nové otvory v maske chladiča dostávajú viac vzduchu do motora a nový výfuk z
nehrdzavejúcej ocele je možné pre zvýšenie hluku ovládať ventilom.

Brabus Rocket 900 Mercedes AMG G-Class
https://www.topgear.com/car-news/modified/brabus-has-put-massive-wing-g-wagen

V tomto bodykite sa naozaj deje veľa uhlíkových vlákien, však? Nová kapota, predný
rozdeľovač, spojler, mriežka, spätné zrkadlá, zadný difúzor a dokonca aj kľučky dverí sú
vyrobené z tohto materiálu. Rovnako ako robustné blatníky, ktoré pridávajú o 10 cm väčšiu
šírku k už tak masívnej triede G. Kolesá sú kované aj s aerodynamickými diskami z
uhlíkových vlákien.


Na exteriéri je veľa červených akcentov (niečo, čo sa stáva trochu základom značky Brabus) a
ešte viac na vnútornej strane vozidla „Signature Black“. To je odvážna špecifikácia interiéru,
ak sme ju už niekedy videli.

Brabus Rocket 900 Mercedes AMG G-Class
https://www.topgear.com/car-news/modified/brabus-has-put-massive-wing-g-wagen

Čo vám ešte môžeme povedať? Nové pruženie podvozku znamená, že môžete Brabus znížiť
až o 45 mm a zadná lavica bola vymenená za dve individuálne prešívané sedadlá. V stredovej
konzole medzi týmito novými zadnými sedadlami sa nachádzajú chladiace držiaky na nápoje
a chladnička na nápoje. Podľa Brabusu sú výsuvné stolíky „rovnako dokonalé na prácu s
notebookom alebo tabletom, ako na čítanie kníh, časopisov alebo dôležitých
súborov.“ Dúfajme však, že dovtedy, kým nebude nasadených plných 887 koní.
Myšlienky v sekcii komentárov nižšie, priatelia.

Zdroj: TopGear

advertisement