Maria | July 16, 2021

2022 Genesis G80 Sport bol predstavený s riadením zadných kolies

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Vo vnútri pokračuje nová červená povrchová úprava Genesis G80 začínal život ako Hyundai Genesis a potom bol rebrandovaný v roku 2016, keďvznikla samostatná luxusná značka. Stredne luxusný sedan prešiel na druhú generáciukoncom marca 2020 a stal sa prvým elektromobilom kórejskej prémiovej značky s modelomElectrified G80 predstaveným pred pár mesiacmi. Rýchlo vpred do 5. júla, Genesis…

Vo vnútri pokračuje nová červená povrchová úprava

https://www.motor1.com/photo/5950926/2022-genesis-g80-sport/

Genesis G80 začínal život ako Hyundai Genesis a potom bol rebrandovaný v roku 2016, keď
vznikla samostatná luxusná značka. Stredne luxusný sedan prešiel na druhú generáciu
koncom marca 2020 a stal sa prvým elektromobilom kórejskej prémiovej značky s modelom
Electrified G80 predstaveným pred pár mesiacmi.


Rýchlo vpred do 5. júla, Genesis okorenil zostavu G80 návratom modelu Sport. Atletická
verzia konkurenta BMW radu 5, oblečená tak, aby zaujala exkluzívnym lakom v červenej
farbe Cavendish Red, má prepracované nárazníky, ktoré poskytujú mierne agresívnejší dizajn
s väčšími vetracími otvormi vpredu a zvislými prieduchmi vzadu.


U športovo vyzerajúcich verzií luxusných vozidiel automobilky zvyčajne znižujú množstvo
chrómu, ale Sport vyzerá rovnako ako pozlátko ako ostatní členovia rodiny G80. Sedí na
exkluzívnych zliatinových diskoch s rozmermi 20 palcov so zložitým lúčovým dizajnom a

tmavým vzhľadom. Je zaujímavé, že obrázky z tlače ukazujú červené brzdové strmene vpredu
a čierne vzadu.

https://www.motor1.com/photo/5950926/2022-genesis-g80-sport/

Genesis vybavil interiér modelu G80 Sport trojramenným volantom s červeným prešívaním,
ktorý dopĺňa kožené čalúnenie Sevilla Red siahajúce do spodnej polovice palubnej dosky a
tiež na vložky dverí. Pravá hliníková a karbónová povrchová úprava je pre túto novú verziu
exkluzívna, podobne ako hybridný vzor s diamantovým prešívaním.

https://www.motor1.com/photo/5950926/2022-genesis-g80-sport/

Kompletné technické špecifikácie budú zverejnené bližšie k uvedeniu vozidla na trh,
naprogramovanému na Q3 2021. Spoločnosť Genesis medzitým potvrdzuje, že nový model
G80 Sport má funkcie riadenia zadných kolies, ktoré znižujú polomer otáčania a zvyšujú
manévrovateľnosť veľkého sedanu na úzkych miestach. Bude zaujímavé zistiť, o koľko sa
točí zadné koleso, ale pripomenieme vám, že najlepším v odbore je v súčasnosti príplatkový
systém v triede Mercedes S umožňujúci uhol natočenia zadného kolesa o 10 stupňov.


Počítajte s tým, že energiu poskytne zážihový motor V6 s objemom 3,5 litra, ktorý má v
bežnom modeli G80 výkon 375 k a krútiaci moment 391 lb-ft (530 Nm). Odznak „4WD“ je
už viditeľný na veku kufra, takže sila bude smerovať na všetky štyri kolesá. Na záver treba
poznamenať, že predchádzajúci model G80 Sport mal výfuk so štyrmi koncovkami, zatiaľ čo
tento používa rovnaké dvojité koncovky ako bežný model G80.


Zdroj: Motor1

advertisement